• Je moet geen account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen op onze webshop. Tijdens het bestelproces kan je er voor kiezen om als gast te bestellen.

    Het is wel voordelig om een account te creëren omdat je zo bijvoorbeeld makkelijker je eerder geplaatste bestellingen kan raadplegen en opvolgen. Daarnaast hoef je je facturatie- en levergegevens niet steeds opnieuw in te geven.

  • We bieden onze klanten zowel in de winkel als in onze webshop de mogelijk om zelf hun favoriete bikini samen te stellen.
    Wanneer de mix & match reeksen bij onze leverancier niet meer aan te vullen zijn verkopen we deze items enkel nog als set.
    Indien dit het geval is dan staat vermeld bij het artikel.

    Artikelen die enkel als set aangekocht kunnen worden kunnen ook enkel als set geretourneerd worden.

  • Je kan bij ons veilig betalen via volgende methodes: Bancontact, Belfius, iDEAL, KBC, Sofort, Mastercard en Visa.

    Als betaalpartner werken wij met Mollie, voor een veilige en geruste afhandeling.

  • Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, houden we je steeds op de hoogte van de status van je bestelling.

    Zo zul je eerst steeds een e-mailbevestiging van je bestelling ontvangen. Hierin sommen we alle details nog eens op. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam-folder.

    Bij statuswijzigingen zul je ook steeds via e-mail op de hoogte worden gehouden.

    Als je een account hebt, dan kan je de status van je bestelling ook steeds opvolgen in "Mijn account".

    We maken gebruik van de volgende statussen:

    • Nieuw: Je bestelling werd geregistreerd in ons systeem.
    • In behandeling: We hebben je bestelling in verwerking genomen en zijn ermee bezig.
    • Verzonden: We hebben je bestelling aangeboden aan onze verzendingspartner.
    • Klaar voor afhaling: Indien voor je afhalen hebt gekozen, kun je vanaf dit moment je pakketje komen ophalen op de aangeduide locatie.
    • Afgehaald: Je hebt je pakketje afgehaald.
    • Geannuleerd: Je bestelling werd door ons of op jouw vraag geannuleerd.
  • Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.

    Wil je toch nog graag een wijziging doorgeven, neem dan contact op met onze klantendienst en we bekijken hoe we je het beste kunnen helpen.

    Wil je een item toevoegen aan je bestelling? Dit kan zolang je bestelling status nieuw heeft. Kies voor het tweede order “afhaling Oudsbergen” zodat je geen twee keer verzendkosten hoeft te betalen. Wij zorgen dat de bestellingen samen verzonden worden.

  • Je kan een geplaatste bestelling online niet wijzigen.

    Wil je toch nog graag je bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.

  • Je kan de actuele voorraadstatus steeds raadplegen bij een product. Je kan ook zien in welke winkel de voorraad zich bevindt.

    Wanneer een product niet meer voorradig is maar door ons wel bij te bestellen is bij de leverancier, dan kan je dit ook toevoegen aan je winkelmandje. De bestelling wordt dan ten laatste binnen de 5 werkdagen volgend op de dag van de bestelling verstuurd.

    Het is mogelijk dat wanneer je een bestelling tijdens het betalen afbreekt, je deze niet onmiddellijk opnieuw kan vervolledigen. De voorraad is dan een bepaalde tijd geblokkeerd en zal later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een half uur opnieuw te proberen.

  • Wil je een product bestellen maar ontbreekt de knop om het toe te voegen aan je winkelmandje?

    Het is mogelijk dat het product op dat moment niet meer voorradig is. Daarnaast is de prijs eventueel ook nog niet bekend op dat moment.

  • We hebben regelmatig acties die gelden voor een vermelde periode.

    De acties gelden enkel in de vermelde periode, zijn niet met terugwerkende kracht, noch geldig na afloop van de actie.

    Online acties zijn ook altijd geldig in de winkel. Instore acties zijn om praktische redenen niet altijd geldig in de webshop.

  • Is je betaling niet gelukt tijdens het afrekenen, dan kun je je bestelling opnieuw proberen te betalen.

    Het is hierbij wel mogelijk dat bepaalde producten in je bestelling tijdelijk niet meer op voorraad zijn. We hebben de voorraad van deze producten namelijk even geblokkeerd tijdens je betaalstap, maar deze zullen later opnieuw beschikbaar zijn. We raden je dan aan het na een half uur opnieuw te proberen.

    Mocht je problemen blijven ondervinden tijdens het afrekenen, neem dan contact op met onze klantendienst.

  • Je kan tijdens het bestelproces bij je facturatiegegevens instellen of je een zakelijke klant bent.

    Hierbij dien je de bedrijfsnaam en btw-nummer in te vullen en aan te duiden of je onderneming btw-plichtig is.

  • Wanneer je als zakelijke klant een bestelling bij ons plaatst en je hierbij over een geldig btw-nummer beschikt met een adres in het buitenland (een ander land dan België) en tevens btw-plichtig bent, dan zal je bestelling automatisch intracommunautair afgehandeld worden.